CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 29, 2011

cerita hidup..=)

Arini aku nak kongsi dengan korang 1 perangai aku yang susah aku nak kikis.. orang putih kata, menyerupai OCD ..apa full term untuk OCD, aku pon tak ingat..

1. Bila ahli keluarga/orang yang aku sayang jatuh sakit :-
|| Aku akan jadi penjaga yang sangat baik. Aku akan masak, aku bagi apa saja yang dia nak and tahan leteran kalau apa aku buat tu salah. Bagi yang belum tahu, ayah aku dah lama meninggal, masa arwah masih ada dulu, aku antara ahli keluarga yang paling banyak memonitor keadaan beliau. Bila sakit, beliau tak mampu melakukan kerja berat and banyak makanan perlu di restrict. Maka beliau menjadi cepat marah..Aku tebalkan telinga, kadang tu menangis jugak aku kena lenting..hati aku turut sedih melihat mak aku bersekang mata menjaga ayah aku..
Hati aku memang sen-sentap sebab aku adalah anak kesayangan beliau, tambahan aku sorang je bunga dalam rumah.. Sejak pemergian beliau, aku menjadi 100% lebih prihatin kepada mereka yang kurang sihat.. [al-fatihah ayahanda 3 ogos 2010]

0 comments: