CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 1, 2011

cita cita part two..=)


Darjah dua cikgu malas, cikgu tak catat. Darjah 3 Damai pulak, antara cita-cita aku adalah pensyarah, jururawat dan pelukis. Ok nampak sangat minat nak mengajar. Darjah satu nak jadi cikgu, darjah 3 up sket jadi pensyarah pulak. =) Yang pilihan ketiga nak jadi pelukis? Yup, mase tu aku memang dah gila melukis dan suka melukis. Tu yang ada hati nak jadi pelukis tu..huu

Jadi Guru. baru ku sedar dari sekolah rendah lagi aku dah ada niat suci murni nak jadi cikgu rupanya..hehe. Masa sekolah menengah pun aku minat juga nak jadi cikgu. Tapi niat aku dah ke lain sikit la. Aku suka bila tengok sorang cikgu tu, nama dia cikgu Rosalita. Punya la cantik. Tiap hari pakai kebaya dan kasut tumit tinggi mengajar. Time kelas dia, aku ngan kawan-kawan duk perati baju dan kasut dia je..huhu. Dalam hati, nanti nak jadi cikgu cantik cam ni jugak la.. =)

Cikgu cantek.. Suka.. =) Tapi lagi suka tengok kalau cikgu pakai baju kurung atau kebaya, tumit tinggi.. Huu..mengancam. Ok niat untuk menjadi cikgu suda sedikit terpesong di situ. =) Kang ade plak cikgu lain marah. Yang penting adalah niat nak mengajar anak bangsa kan.. =)

0 comments: