CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 31, 2010

karangan "genius" student..

I'm back now with Karangan Yang Mustahil written by my ever 'genius' students..enjoy ( i hope )


Nama: Raja Abdul Qayyu
class: 6 CL
Tarikh: 5/5/o9

Tajuk: Kenangan Manis Saya

Pada mula saya masuk sekolah menengah saya rasa gementar ingin masuk ke kelas. Saya pun terus menlangkah masuk ke kelas. Selepas saya Pulang dari sekolah saya pulang ke Asrama saya. Kenangan manis saya ialah saya mandi bersama-sama rakan saya. mereka main sembur air kami pun membalas. Pada keesokan hari saya Terima surat dari seorang perempuan yang bernama Cyilidya. Selepas saya baca Tertulis dalam surat itu dia suka kan saya saya pun terima.

Kami berdua tidak tahan lama selepas itu putus. Itu kenangan pahit saya ( cerita jak) selepas kami dua putus saya terdengar cerita yang dia ada lelaki lain yang bernama Alex. Selepas itu hari pun dah malam kami pun tidur Pada keesokan hari ramai peminat saya. Saya rasa malu pula. Kenangan manis yang ke(2) saya pula, saya sedang mencari seorang (perempuan) buku latihan saya benar saya cari tak jumpa-jumpa. apabila saya tanya kawan saya dikata saya letak buku atas atap (He, He, He). <-- boleh plak buat lawak kacang time buat karangan.. Pada bulan dua saya pergi ke surau untuk tidur tetapi dikacau orang dah saya tidak mahu Tidur. Saya pun bermain sepak Takraw bersama-sama rakan saya disurau yang bernama hahim, Bani, Fatin, Anuar kembar, Anuar dan ramai lagi. Pada tahun 20/2/2009 saya Telah mendapat seorang Teman wanita sampai sekarang, kami berdua berjanji akan saling sayang menyang supaya mengeratkan kasih sayang kami berdua . nama teman wanita saya adalah sakura ( da nama samaran dia). Ok itu saja kenangan manis saya. Jika minta Jumpa saya.



This boy, i can say is at the stage of developing and enjoying his err..machoness and 'hot stuff' moment..boleh pulak cerita kat aku girlpren dia sapa..aiyo..I saw him in class today, well...if only i can snap his pic and post it here, so u can guys can view his so 12 year old face but already pandai cintan cintun..wey, korang dulu pun sure sama gakkkk kannnn...jangan nak gorenggggg...i really dont know how to react, should i tegur? or should i just leave it like that?

budak budak zaman sekarang..sigh..

0 comments: